.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان صنعت و معدن مازندران خبر داد:
مشکل واردات چوب مازندران رفع می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به توسعه معاهدات همکاری مازندران و کشورهای سی آی اس، گفت: از طریق استان ولگوگراد روسیه، مشکل واردات چوب مازندران رفع خواهد شد.

شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به توسعه معاهدات همکاری مازندران و کشورهای سی آی اس، گفت: از طریق استان ولگوگراد روسیه، مشکل واردات چوب مازندران رفع خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، محمد محمدپور عمران پیش از ظهر امروز در حاشیه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین طرف روسی در اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به وجود سه هزار واحد صنعتی در مازندران اظهار داشت: یکی از نیازمندی‌های مازندران در بخش وارادات چوب است و می‎توانیم این نیاز را از طریق ولگا انجام بدهیم.

وی با اشاره به ظرفیت‎های مازندران در بخش صنایع غذایی گفت: شرکت کاله مازندران ورود خوبی در روسیه پیدا کرده و با دو شرکت روسی در حال مبادلات تجاری به ویژه با صادرات پنیر است.

محمدپور ادامه داد: مازندران در بخش قطعات خودرو وضعیت پیشرفته‎ای دارد و از کیسه هوا تا کمربند ایمنی و قطعات پیشرفته خودروسازی را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بیان داشت: آمادگی داریم که لیست بیش از 100 شرکت مازندرانی دارای برند را در اختیار استان ولگوگراد قرار دهیم.

وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد نیز ظرفیت بالایی دارد و امیدواریم با امضای این یادداشت تفاهم اتفاقات خوبی صورت بگیرد.

محمدپور تاکید کرد: یکی از نیازمندیهای مازندران در بخش وارادات چوب است و می‎توانیم این نیاز را از طریق ولگا انجام بدهیم.

تقویت کنسرسیوم صادراتی

موسی قاسم‌پیشه, مدیرکل اقتصادق و دارایی و نایب رئیس سرمایه‎گذاری خارجی مازندران نیز با توجه به ظرفیت و توانایی که در روسیه و ایران وجود دارد، اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم ریسک سرمایه‌گذاری‎ها را پایین بیاوریم، تجار دو طرف نیز احساس امنیت کنند.

دلاور حیدرپور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز با بیان اینکه بهتر است فعالیت‌ها در قالب کنسرسیوم باشد، تصریح کرد: در قالب این کنسرسیوم می‎شود به عنوان مثال روغن از ولگوگراد و مرغ و مرکبات از مازندران هندل شود.

وی افزود: وقتی کنسرسیوم باشد روغن شما و مرغ و مرکبات را هندل کند. تا تبادل تجاری را افزایش از محولات مورد نیاز بهره ببریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.